KC Utrecht 15 maart Gebroeders Koelewijn Spakenburg

Op 15 maart 2016 zal een bezoek worden gebracht aan Spakenburg, waar Palingrokerij Koelewijn, in de persoon van Alex Koelewijn, een presentatie zal geven over de paling, de herkomst en het roken.

Palingrokerij Koelewijn gaat de paling leveren voor de rookton die door Kiwanis Club Utrecht is aangeschaft. De rookton zal worden ingezet voor fundraising, waarbij leden van Kiwanis Club Utrecht paling gaan roken voor het goede doel. Het bedrijf van Palingrokerij Koelewijn is aan het eind van de middag al helemaal schoongemaakt en ontsmet, zodat we daar niet terecht kunnen. We gaan daarom in de buurt eten in een uitstekend restaurant: De Mandemaaker, Kerkstraat 103, 3751 AT Bunschoten-Spakenburg, tel 033-2980255.

Vanwege de dagelijkse files vanuit Utrecht richting Bunschoten-Spakenburg, is het voorstel om te verzamelen in het restaurant vanaf 18.30 uur. Dan is het ergste fileleed geleden. Maar houdt rekening met enige vertraging vanwege files.