Sinds 1976 is Kiwanis Club Utrecht actief in stad en regio Utrecht.

Kiwanis Club Utrecht groeit! Bij de oorspronkelijk ongemengde club van heren zijn ook dames toegetreden, waaronder ook leden voor de nieuwe club Kiwanis IJsselstein. De Kiwanis doelstelling met 'serving the children of the world' en de diverse activiteiten van de club zijn een goede combinatie. We verwelkomen graag nieuwe leden. We hebben elke bijeenkomst een diner en programma, we verzamelen buiten coronatijd tussen 18.00 en 18.30 uur in Het Oude Tolhuys. En soms op locatie.

De doelen
Kiwanis Utrecht richt zich op ondersteuning en talentontwikkeling van kinderen, meestal in stad en regio Utrecht, ontwikkelt activiteiten, ondersteunt met advies, en soms met geld. Vaste goede doelen van Kiwanis Club Utrecht zijn:

Stichting Jarige Job

Jeugd Fonds Sport & Cultuur Utrecht