KC Utrecht 2 december Proefsessie Vide Grenier

Kiwanis Club Utrecht presenteert de Kiwanis Vide Grenier Utrecht, een verkoop van kunst en antiek voor het goede doel, op zondag 15 maart 2015. De opbrengst gaat naar STOP Tetanus, de actie van Kiwanis en Unicef. De innamedag met taxatie is op zaterdag 14 maart.

Als u in uw vakantie Frankrijk wel eens heeft doorkruist heeft u ze vast wel langs de weg zien staan, die bordjes met het opschrift; ‘Vide Grenier’. Bordjes die een datum aankondigen waarop een dorp zijn zolders leegmaakt en daar een groot verkoopfestijn van maakt.

Na een vijftal succesvolle kunst- en antiekveilingen die de serviceclub Kiwanis Utrecht de afgelopen jaren in het Oude Tolhuys heeft georganiseerd, wordt de formule veranderd. Onder de titel ‘Kiwanis Vide Grenier Utrecht’ is er op zondag 15 maart een grote verkoop van antiek en kunst voor het goede doel. Het goede doel is de actie ‘STOP Tetanus’.

Programma 2 december:

We doen op 2 december een simulatie van de de inname en taxatie voor de Vide Grenier. Leden kunnen op 2 december kunst of antiek meenemen om ter plekke te laten taxeren. Daarna kunnen ze besluiten om iets in te brengen voor de Vide Grenier. De commissie roept alle leden dan ook op thuis voorwerpen te zoeken die ter verkoop aangeboden kunnen worden op 15 maart 2015. Tijdens de vergadering kunnen de meegebrachte voorwerpen worden getaxeerd en kan een inname- en verkooppprijs worden afgesproken.

Hieronder de belangrijkste gegevens op een rij voor Kiwanis Vide Grenier Utrecht:

Innamedag: zaterdag 14 maart 11-16 uur.

Verkoopdag: zondag 15 maart 11-16 uur.

Locatie: Restaurant Het Oude Tolhuys, Weg naar Rhijnauwen 2, Utrecht.

website: www.kiwanisutrecht.nl
email: videgrenier@kiwanisutrecht.nl