KC Utrecht Vinyl for Kids

Vinyl for Kids

Zaterdag 20 mei is een inleverdag van LP’s. En dan hebben we een LP DJ actief in Het Oude Tolhuys. Het is daardoor ook een evenement voor onze clubleden en hun relaties. We zullen hier uitgebreid aandacht geven in de lokale pers. IMC Weekendschool is ook aanwezig.

Aanleiding

In 2016 is een inzameling van Vinyl gestart door Kiwanis Club Utrecht: De eerste LP’s en singles zijn via leden van Kiwanis Club Utrecht bezorgd aan Jean Paul Simon. Jean Paul verzorgt de verkoop, de opbrengst van deze LP’s gaat naar IMC Weekendschool.

Wat zoeken we?

Vinyl: Lp’s en singles, maar geen klassieke muziek en geen schlagers.

Verkoop

De verkoop gaat via de winkel van Jean Paul Simon, op Oudegracht 314, 3511 PK Utrecht. De opbrengst is volledig voor het goede doel.

Waar gaat de opbrengst naar toe?

De opbrengst gaat naar IMC Weekendschool Utrecht, met als contactpersoon locatiemanager Janneke Wijkmans. Deze weekendschool in Overvecht verzorgt extra lessen voor circa 100 leerlingen uit groep 7, 8 en de brugklas. De school verzorgt aanvullend onderwijs voor gemotiveerde jongeren van tien tot veertien jaar