Kiwanis Nederland 21 november Najaarsconferentie

KIWANIS NAJAARSCONFERENTIE

21 november 2015, Postiljon Hotel Bunnik.

De wereld om ons heen is in beweging. Kiwanis zijn overal actief. Kinderen worden niet alleen lokaal, maar ook regionaal, nationaal, Europees of zelfs op mondiale schaal geholpen. Blijven wij dan denken op postzegel formaat of kijken we naar de wereld om ons heen? Maken we gebruik van elkaars kennis en kunde? Maken we gebruik van elkaars netwerk en mogelijkheden? Om daar gebruik van te kunnen maken moet je je vleugels uitslaan. Kom naar de najaarsconferentie! Kiwanisleden uit Canada, de Verenigde Staten, België en Duitsland komen met ons praten over wat ons bindt, wat ons boeit en de mogelijkheden dat ons - internationale - netwerk te bieden heeft.

Het programma

9:30-10:00 Ontvangst

10:00-12:30 Ochtendprogramma

- Introductie van de dag

- Kiwanis International, introducties en debatten *

12:30-13:30 Lunch

13:30-16:00 Middagprogramma

- Workshops

-- Communicatie en website

-- Free publicity en pers

-- Clubbuilding en ledenbeleid

-- Afsluiting van de dag

16:00-17:00 Borrel

Voor een lunch wordt gezorgd en na afloop is er gelegenheid om na te praten en verder te netwerken met een drankje en een klein hapje.

Registreren kan via: http://www.kiwanis.nl/najaarsconferentie-2015