Banketstaven leveren ruim 3000 Euro voor War Child!

Dankzij vele opdrachten om in december de heerlijke banketstaven van Echte Bakker Sjaak Doeleman uit Werkhoven van Kiwanis te kopen, is het gelukt om het mooie bedrag van €3.050 bijeen te krijgen voor War Child. Wij zijn hier erg trots op en danken alle afnemers. Het was een korte en snelle actie, die dankzij de gulle bestellingen én de goede kwaliteit van de bakker, voor dit succes heeft gezorgd. Binnenkort overhandigen wij het bedrag aan War Child. Nogmaals onze enorme dank aan de afnemers!

War Child

De opbrengst komt ten goede aan War Child, een Nederlandse organisatie die zich richt op kinderen in oorlogsgebieden. War Child biedt deze kinderen bescherming, psychosociale hulp en onderwijs. Samen zorgen we zo voor kinderen met zelfvertrouwen. Kinderen die lekker in hun vel zitten en zin hebben in het leven. Kinderen die in de toekomst het verschil kunnen maken tussen oorlog en vrede. Omdat zij geleerd hebben wat ze waard zijn en hoe ze ruzies op een vreedzame manier kunnen oplossen.

Echte Bakker Sjaak Doeleman

Waarom zijn die banketstaven zo goed? Sjaak Doeleman won al eens de eerste prijs voor de beste roomboter amandelstaaf. Volgens een onafhankelijke jury van het Echte Bakkersgilde is de kwaliteit uitmuntend en verdient deze de maximale vijf sterren. Natuurlijk warm aanbevolen!

Kiwanis

Kiwanis Club Utrecht en Kiwanis 't Sticht werkten samen aan deze actie voor kinderen in nood. Kiwanis is een wereldwijd actieve community van clubs, leden en partners. Het motto van Kiwanis is: 'Serving the children of the world'.