Doe als VDL: maak je feest compleet met paling en zalm van Kiwanis Utrecht

Een groot personeelsfeest van VDL Groep in Best werd ondersteund door Kiwanis Utrecht. De palingrokers van Kiwanis hebben hard gewerkt om de vele gasten te voorzien van heerlijke gerookte paling en zalm. De opbrengst gaat naar het goede doel: kinderen die via het Jeugdcultuurfonds ondersteund worden met muziek-, theater of danslessen.

Ook een feest in de planning? Verras uw gasten dan eens met een oud-Hollandse palingrokerij. Wij komen graag bij u langs met onze mooie houten rookton en bereiden voor uw bezoekers de lekkerste Ierse paling of zalm. Gezellig om naar te kijken en heerlijk om te proeven!

Goed doel

De opbrengst van de palingrokerijen die wij organiseren gaat naar (Utrechtse) kinderprojecten. Kiwanis Club Utrecht is al 40 jaar actief voor kinderen. Sommige projecten richten zich op fundraising voor het goede doel. Andere projecten richten zich op de persoonlijke inzet van de leden, met tijd en deskundigheid. Kiwanis is een wereldwijd actieve community van clubs, leden en partners. Het motto van Kiwanis is: 'Serving the children of the world'.

Meer informatie

De kosten van onze palingrokerij zijn afhankelijk van uw wensen, het aantal personen en de dagprijs van de vis. Neem gerust contact op met Henk Potter voor meer informatie of een offerte: henk.potter@gmail.com Of bel met 06-53391363. Wilt u zien welke projecten wij organiseren voor kinderen binnen en buiten de regio Utrecht? Kijk dan op onze website:Kiwanis Utrecht