Ieder kind verdient een verjaardag: bestel banketstaven

Ieder kind verdient een leuke verjaardag. Ruim 60.000 kinderen in Nederland kunnen hun verjaardag niet vieren. Kiwanis houdt daarvoor dit jaar een banketstavenactie. Met de aankoop van heerlijke banketstaven steunt u kinderen bij het vieren van hun verjaardag. De opbrengst komt volledig ten goede aan Stichting Jarige Job. Jarige Job trakteert kinderen uit de armste gezinnen op een leuke dag, met een verjaardagsbox met daarin versiering, traktaties voor op school, wat lekkers voor thuis en cadeautjes!

Jarige Job

Voor veel kinderen is een verjaardag met cadeaus, visite en trakteren op school vanzelfsprekend. Wist je dat voor ruim 60.000 kinderen in Nederland dit niet vanzelfsprekend is? Zij kunnen hun verjaardag niet vieren omdat er thuis te weinig of zelfs geen geld voor is. Op hun mooiste dag van het jaar krijgen zij geen cadeau, hangen er geen vrolijke ballonnen en kunnen zij niet trakteren op school. Uit schaamte melden ze zich soms zelfs ziek. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen én daarmee het hele gezin door in ieder geval de belangrijkste dag van het jaar wél mogelijk te maken. Jarige Job geeft geen geld maar een verjaardagsbox ter waarde van € 35,-, met alles erop en eraan. Zoals slingers, ballonnen, taartmix, traktaties voor op school, wat lekkers voor thuis en cadeautjes. Ruim voor de verjaardag van het kind krijgen de ouders de Jarige Job verjaardagsbox. Zij zorgen ervoor dat het huis versierd is, dat de taart gemaakt is, cadeautjes zijn ingepakt en de traktatie voor op school klaar staat. De kinderen hebben geen idee van het bestaan van Jarige Job. Hierdoor wordt een verjaardag weer een echt gezinsfeest!

Echte Bakker Sjaak Doeleman

Bakker Sjaak Doeleman won de eerste prijs voor de beste roomboter amandelstaaf. Deze banketstaaf kost 7 euro, heeft een gewicht van 250 gram en is in een fraaie doos verpakt. Daarom heel geschikt als geschenk, maar ook als verrassing bij de koffie of als aanvulling in het kerstpakket.

Wie zijn wij ?

De doelstelling van Kiwanis is 'Serving the children of the world'. Kiwanis Clubs Utrecht en Het Sticht verzorgen de verkoop en distributie van de banketstaven. De opbrengst gaat dit jaar naar kinderen via Stichting Jarige Job. Vorig jaar ging 3000 Euro naar Stichting Warchild.

Wat kunnen jullie doen?

Als jullie nog iets gaan doen voor familie, medewerkers en/of relaties aan het eind van het jaar, dan is dit een maatschappelijk verantwoord en mooi gebaar. De bestelde banketstaven voor Sinterklaas en/of Kerst komen we op de gewenste datum persoonlijk afleveren.

Voor bestellingen, neem contact op met:utrecht@kiwanis.nl

Kiwanis Club Utrecht

www.kiwanisutrecht.nl