Kiwanis wint Kennisconcours Utrecht

Op 1 november 2018 was het Kennisconcours Utrecht van de Lions Club Utrecht. Een quiz die plaatsvond in de Nicolaïkerk; geen pubquiz dus, maar een kerkquiz. De spanning en gezelligheid waren er niet minder om. Het goede doel van dit evenement was een bijdrage aan de renovatie van het nu 20 jaar bestaande Hospice Utrecht. Kiwanis Club Utrecht is via haar partners hierbij betrokken en deed dus graag mee aan de quiz.

Twee van de 27 tafels werden bezet door van leden en kinderen van Kiwanis Club Utrecht. De quiz kende een spannend verloop met listige vragen over onderwerpen als duurzaamheid, mythologie, natuur, sport, en zelfs muziekstukken op het kerkorgel. De mix van leden en kinderen van leden van de club bleek een goede zet. Kiwanis Club Utrecht won het kennisconcours en komt volgend jaar terug. Joep Haffmans nam met het winnende team de wisselbeker in ontvangst. Dank aan Lions Club Utrecht voor de goede organisatie, én het mooie bedrag van €4.750 voor de renovatie van Hospice Utrecht.